Понеділок, 11.12.2017, 19:25
Вітаю Вас Гість | RSS

Атюшівська ЗОШ І-ІІІ ступенів

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Пошук
Соціальні мережи

Каталог файлів

Головна » Файли » Методична робота

Звіт про проведення тижня психхології. Психолог Зеленцова Т.О.
13.05.2014, 13:05

Відкриття тижня психології

Інформаційне повідомлення

«Кожна людина - Всесвіт»

Когда встречаем мы рассвет, мы говорим ему …(привет)

С улыбкой солнце дарит свет, нам посылая свой …

При встрече через много лет, вы крикнете друзьям …

И улыбнуться вам в ответ от слова доброго …

И вы запомните совет: «Дарите всем друзьям ….»

Давайте дружно, все в ответ, друг-другу скажем мы … .

 

         Психологія – наука про внутрішній світ людини. І тому тиждень психології буде проходити під назвою – КОЖНА ЛЮДИНА ВСЕСВІТ.

         Внутрішній світ кожної людини такий же незвіданий як і Всесвіт.

         Подивіться зараз один на одного. Що ви побачили? Зовнішність, одяг, вираз обличчя. А чи побачили ви думки, уяву, пам’ять? Ні. Але це і є найголовніше в кожному із нас. Це королівство внутрішнього світу.

         Усі ми різні не тільки зовні. Хтось повільний і мрійливий, а хтось – рухливий і активний. Одним до вподоби зелений колір, а іншим – червоний. У кожного свій внутрішній світ, своя казка, своя загадка. Психологія – це наука, яка вивчає отой внутрішній Всесвіт людини, її мислення, пам’ять, уяву, емоції і почуття, здатність до спілкування, темперамент, характер, здібності.

         Щоб краще зрозуміти себе самого нам допоможе тест.

         Уважно подивіться на малюнок і виберіть для себе одну із цих фігур, найпривабливішу для вас. Якщо вам буде важко зробити це, то виберіть фігуру, яка першою привернула вашу увагу.

         Обрали? Ото ж…

         Квадрат. Якщо ви обрали квадрат, то ви невтомний працівник. Працелюбність, наполегливість, потреба доводити розпочату справу до кінця, старанність, яка дозволяє досягати завершення роботи – це те, чим відомі істинні «люди – квадрати». «Люди – квадрати» скоріше «вираховують» результат, аніж здогадуються про нього. Вони надзвичайно уважні до деталей, дрібниць, а також люблять раз і назавжди заведений порядок.

         Трикутник. Ця форма символізує лідерство, і багато «трикутників» відчувають у цьому своє призначення: «Народжені, щоб бути лідерами». Найхарактернішою особливістю «людей-трикутників» є здатність концентруватися на головній меті. Вони – енергійні, сильні особистості, які ставлять прозорі цілі і, як правило, досягають їх.

«Люди-трикутники» дуже впевнені в собі, хочуть постійно відчувати свою правоту. Це робить їх особистостями, які постіно конкурують з іншими.     Взагалі, «трикутники» дуже симпатичні, привабливі люди, які змушують все і всіх обертатися навколо себе і без яких наше життя втратило б усю гостроту відчуттів.

         Прямокутник. Символізує стан переходу та змін. Це люди, незадоволені тим способом і стилем життя, який вони ведуть у даний час, а тому перебувають у пошуках кращого становища.

         Найбільш характерні риси «Прямокутників» – непослідовність і непередбачуваність вчинків. Допитливість, жвавий інтерес до всього, що відбувається та сміливість. Правда, зворотнім боком цього явища є надмірна довірливість, навіюваність, наївність. Тому «Прямокутниками» легко маніпулювати.

         Коло. «Люди-кола» – це найкращі комунікатори серед п’яти фігур, насамперед тому, що вони найкращі слухачі. Їм характерна висока чутливість, розвинута емпатійність – здатність співпереживати, співчувати, емоційно відгукуватися на переживання іншої людини. «Людина-коло» відчуває чужу радість і відчуває чужий біль, як свій власний. «Люди-кола» відмінно «бачать» людей і в одну мить можуть розпізнати облудника та брехуна. «Люди-кола», через їх спрямованість скоріше на людей, ніж на справу, надто намагаються догодити кожному. «Кола» не відрізняються рішучістю. Можна сказати, що «Кола» – природжені психологи. Для того, щоб очолити серйозний бізнес, «Людям-колам» не вистачає організаторських навичок.

Зигзаг (хвилясті лінії). Ця фігура символізує креативність, творчість. Це найбільш унікальна і єдина розімкнута фігура з п’яти. Якщо ви чітко обрали хвилясту лінію як свою основну форму, то ви, скоріше за все, істинний «право-півкульний» мислитель, вільнодумаюча людина.

         «Зигзаги» схильні бачити світ постійно змінним. Тому для них немає нічого більш нудного, ніж речі, які ніколи не змінюються: постійність, шаблон, правила та інструкції; люди, які завжди з усім погоджуються або роблять вигляд, що погоджуються.

         Ще багато таємниць Всесвіту людської душі належить вивчити цій дивовижній науці психології. А кожен із нас вже зробив перший крок до відкриття власного Всесвіту. Пізнай свою природу і ти пізнаєш істину.

         Лінійка закінчується оголошенням усіх подальших заходів.

 

Вісник шкільного психолога

 

У віснику шкільного психолога розміщується інформація, яка буде корисною для учнів та вчителів:

  • Типи темпераменту.
  • Зони спілкування.
  • Шляхи послаблення стресу.
  • Мудрі висловлювання відомих людей про людину і людські стосунки «Думки великих на щодень».
  • Притчі.

Типи темпераменту

Меланхолік

  • Сором’язливий.
  • Розгублюється в нових обставинах.
  • Важко знайомиться.
  • Замкнений, розкутий тільки з близькими.
  • Не боїться самотності.
  • Швидко стомлюється.
  • Говорить тихо.
  • Вміє дружити.
  • Не вірить у свої сили.
  • Пригнічений і розгублений при невдачах.
  • Дуже вимогливий до себе та інших.
  • Тактовний, чуйний.
  • Вразливий до сльозливості.
  • Пасивний, несміливий, покірливий.
  •  
  • Спокійний.
  • Послідовний.
  • Обережний, розсудливий.
  • Вміє чекати.
  • Мовчазний.
  • Розмовляє спокійно, не жестикулюючи.
  • Стриманий, терплячий.
  • Доводить справу до кінця.
  • Не витрачає сили марно.
  • Прихильник порядку в житті та роботі.
  • Майже не реагує на похвалу чи осуд.
  • Незлобливий.
  • Постійний у стосунках та інтересах.
  • Повільно включається у роботу.
  • Рівний у стосунках з людьми.
  • Любить акуратність і порядок.
  • Важко пристосовується до нових умов.

Холерик

  • Метушливий, непосидючий.
  • Нестриманий, запальний.
  • Різкий, прямолінійний з людьми.
  • Ініціативний.
  • Упертий.
  • Працює ривками.
  • Схильний до ризику.
  • Незлопам’ятний.
  • Має виразну міміку.
  • Говорить швидко, пристрасно.
  • Неврівноважений.
  • Може бути агресивним.
  • Нетерпимий до чужих недоліків.
  • Швидко діє, негайно приймає рішення.
  • Властиві різкі, поривчасті рухи.
  • Непослідовний у досягненні мети.
  • Схильний до різких змін настрою.
  • Нетерплячий.
  •  
  • Веселий, життєрадісний, товариський.
  • Здебільшого не доводить до кінця розпочату справу.
  • Схильний переоцінювати себе.
  • Нестійкий в інтересах та уподобаннях.
  • Добре володіє собою.
  • Легко переживає неприємності.
  • Легко пристосовується до нових обставин.
  • Швидко занедбує справу, яка перестає його цікавити.
  • Енергійний, діловий, здатний повести за собою.
  • Охоче береться до нової справи, легко змінює заняття.
  • Уникає одноманітної роботи.
  • Товариський, чуйний, розкутий із незнайомими людьми.
  • Витривалий і працездатний.
  • Часом незібраний, проявляє поспішність у рішеннях.
  • Схильний відволікатися.
  • Говорить швидко, голосно, виразно.

Розміри особистої просторової території людини

  1. Інтимна зона (від 15 до 46 см). Із всіх зон – ця найголовніша, тому що саме її людина охороняє так, ніби це її власність. Дозволяється проникнути в цю зону лише тим особам, хто знаходиться в тісному емоційному контакті з нею. Це діти, батьки, подружжя, кохані, близькі друзі та рідні. У цій зоні є ще одна, в яку можна проникнути лише при фізичному контакті. Це – надінтимна зона (до 15 см).
  2. Особиста зона (від 46 см до 1,2 м) – це віддаль, яка звично розділяє людей, коли вони знаходяться на офіційних прийомах, вечорах та дружніх зустрічах.
  3. Соціальна зона (від 1,2 м до 3,6 м). На такій віддалі люди тримаються від сторонніх людей, наприклад, нового працівника на роботі, від людей, яких знаємо погано.
  4. Громадська зона (більше 3,6 м). Коли вчитель звертається до великої групи дітей, то зручніше стояти саме на такій віддалі.

Якщо ви хочете, щоб люди почували себе у вашому товаристві затишно, дотримуйтесь золотого правила: «Тримай дистанцію».

Шляхи послаблення стресу

  1. З’ясуйте, що саме вас тривожить і зачіпає за живе. Розкажіть, про те, що вас турбує, близькій людині.
  2. Навчіться керувати своїми емоціями. Наш мозок викидає гормони стресу на будь-які подразники, що загрожують нашому спокою. При цьому йому зовсім байдуже, реальні вони чи вигадані.
  3. Усміхайтеся, навіть, якщо вам не дуже хочеться. Сміх позитивно впливає на імунну систему. У відповідь на вашу усмішку організм продукуватиме бажані гормони радості.
  4. Використовуйте агресивну енергію в мирних цілях. Напишіть «обурливого листа» і з усією люттю, на яку ви здатні, розірвіть його на шматочки.
  5. Вживайте вітамін Е. Він підвищує імунітет і стійкість до стресу.
  6. Декілька формул самозаспокоєння:
  • Відкинь цю думку.
  • Усе буде добре.
  • Проблема вирішиться.
  • Не варто хвилюватися.
  • Я абсолютно спокійна.
  • Думки розважливі, спокійно обмірковую свої подальші дії.
  1. Фізична активність. Прогулянка, танці, теніс, плавання, вправи з аеробіки послаблюють стрес.
  2. Гумор. Намайтесь подивитися на ситуацію з іншого боку, покепкуйте з неї.
  3. Література. Поезія та художні твори, журнальні статті – ефективний засіб розрядки негативних емоцій. Перегляд улюблених фільмів.
  4.  Універсальним заспокійливим засобом є відпочинок біля води, що рухається (річка, водоспад, акваріум) або біля вогню (багаття, свічка).
  5.  Побийте подушку або постіль – це чудовий спосіб розрядити свої емоції без глядачів і надзвичайно заспокійливий засіб.
  6.  Музика теж заспокоює. Якщо ви увімкнете свою улюблену мелодію, стрес відступить.
  7.  Відпочинок. Сон. На деякий час корисно припинити будь-яку діяльність.

 

 

Мудрі висловлювання відомих людей

про людину і людські стосунки

«Думки великих на щодень»

Пізнай себе – упізнаєш увесь світ. Сократ

Краще годину чесно жити, чим поганить цілий день. Г. Сковорода

Поведінка – дзеркало, в якому кожен показує своє обличчя. В. Гете

Як вдало проведений день приносить щасливий сон, так плідно прожите життя вдало дарує втіху. Леонардо да Вінчі.

Якщо можеш бути орлом, не намагайся стати першим серед галок. Піфагор

Людина тільки там чогось досягає, де вона сама вірить у свої сили. Л. Фейєрбах

Геній – це один відсоток натхнення і дев’яносто дев’ять відсотків поту. Т. Едісон

Ти оригінальний від народження. Не дай собі вмерти блідою копією. Д. Мейсон

Людина подібна до математичного добору: її чисельник є те, ким вона є насправді, а знаменник – те, що вона про себе думає. Чим більший знаменник, тим менший дріб. Л. Толстой

Притчі

Жив-був хлопчик з важким характером. Його батько дав йому мішечок з цвяхами і сказав забивати по цвяху в садову огорожу щоразу, коли він буде втрачати терпіння і з кимось сваритися. У перший день хлопчик забив 33 цвяхи. Протягом наступних тижнів він намагався стримуватися, і кількість забитих цвяхів зменшувалася з кожним днем. Виявилося, що стримуватися легше, ніж забивати цвяхи…Нарешті настав день, коли хлопчик не забив в огорожу жодного цвяха. І він пішов до свого батька, і радо сповістив це. Тоді, мудрий батько, сказав сину витягати по одному цвяху з огорожі за кожний день, в який він не втратить терпіння. Дні йшли за днями, і нарешті хлопчик зміг сказати батькові, що він витягнув з огорожі всі цвяхи. Батько привів сина до огорожі і сказав: «Сину мій, ти добре поводився, але подивися на ці дірки в огорожі. Вона більше ніколи не буде такою, як раніше. Коли ти з кимось сваришся і говориш речі, які можуть зробити боляче, ти наносиш співбесідникові рану на зразок цієї. Неважливо, скільки разів ти будеш просити прощення, рана залишається. Душевна рана приносить болю значно більше, як тілесна. Іноді, як ота в огорожі дірка – не заживає.»

 

http://img0.liveinternet.ru/images/attach/c/1/60/783/60783317_0_ba3e_feeec82a_XL.jpg

 

 

В одному місті жив мудрець. Городянин, який жив по сусідству, дуже йому заздрив і вирішив висміяти його в очах людей. Спіймав метелика, затиснув його в долонях і задав запитання мудрецю: «Що в мене в руці: живе чи неживе?» А сам подумав, якщо мудрець відповість «живе», то він стисне сильніше долоню, і метелик помре; а скаже «неживе» – розкриє долоню, і метелик полетить. Мудрець думав всього одну хвилину і дав таку відповідь: «Все в твоїх руках».

Категорія: Методична робота | Додав: vito
Переглядів: 193 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Категорії розділу
Методична робота [1]
Самоврядування [0]
Виховна [0]
Новини
[04.09.2017]
КТС “День Знань” (0)
[11.09.2017]
Останній перший урок (0)
[12.09.2017]
Лінійка (0)
[12.09.2017]
Олімпійський тиждень (0)
[25.09.2017]
КТС “Голос рідної природи серцем слухати навчись”. (0)
[27.09.2017]
тиждень патріотичного виховання (0)
[03.10.2017]
Місячник безпеки дорожнього руху (0)
[03.10.2017]
День учителя (0)
[13.10.2017]
Європейський тиждень місцевої демократії (0)
[13.10.2017]
Заходи до Дня захисника України (0)
Партнери сайту
Освітній портал Методичний портал | Питання-відповіді (FAQ)
Корисні програми

Copyright MyCorp © 2017