Меню сайту
Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 ![]() Пошук
Соціальні мережи
|
ВиховнаВиховна робота школи Виховна робота школи – це складна система взаємопов’язаних виховних заходів, які відповідають поставленій меті; складна психолого – соціопедагогічна сукупність, яка охоплює весь педагогічний процес, інтегруючи навчальні заняття, поурочне життя дітей (не тільки дозвілля), різноманітну діяльність і спілкування за межами школи, вплив соціального, природного, предметно – естетичного середовища (за В.О. Черкашенко) Задача виховання полягає в тому, щоб допомогти дитині здійснити вибір поведінки на основі свідомої дії відповідно до духовних, моральних цінностей суспільства та сформованої «Я – концепції». Саме тому учнівський та педагогічний колектив школи працює над виховною проблемою: "Формування національно-свідомої, життєво-компетентної творчої особистості шляхом використання інноваційних форм і методів виховної роботи”. Пріоритетним у виховній роботі нашої школи є - реалізація особистісно – орієнтованого підходу в навчально – виховному процесі; - залучення молоді до національної та світової культури; - збереження морального та фізичного здоров’я підростаючого покоління; - виховання патріотизму, громадських якостей особистості; - забезпечення педагогічних умов для соціалізації школярів, виховання в них життєвої компетенції. Виховна робота в нашій школі здійснюється згідно напрямку – школа національно-патріотичного виховання. З 2015 року школа є опорною з проблеми "Виховання національно-патріотичної свідомості школярів через різні форми виховних заходів" Успіх виховного процесу залежить від відносин між вчителями та учнями, які будуються на основі співдружності, співробітництва і ділового партнерства. Підвищенню результативності виховної роботи в школі є вдосконалення нових форм роботи, пошук нових систем виховання, впровадження розвиваючих технологій. У виховній роботі ми активно використовуєм інтерактивні технології. Закономірності та особливості інтерактивних технологій: - відбуваються за умов постійної активної взаємодії учнів та педагога; - педагог виступає в ролі організатора процесу виховання, лідера групи; - застосовуються методи спільного вирішення проблем шляхом моделювання життєвих ситуацій і використання рольових ігор. На сучасному етапі використання інтерактивних технологій у виховному процесі сприяє формуванню освіченої, високоморальної, духовно багатої людини з широким світоглядом, яка здатна само реалізуватися в умовах складного і стрімкого розвитку громадянського суспільства. Дані технології розвивають критичне мислення учнів, їхню культуру само презентації, здібності самостійного аналізу, виховують толерантне ставлення до іншої думки, повагу до національних традицій. Презентація на тему "Інтерактивні методи виховання" Круглий стіл "Використання творчої спадщини Г. Ващенка для виховання громадянина-патріота" Презентація
|
![]()
![]() Новини
Партнери сайту
Корисні програми
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||